Har du ett riktigt hjärta för matlagning – och allra helst när det kommer till kött? Tycker du det är kul att experimentera i köket, testa nya smakkombinationer, och vet exakt hur en perfekt stekyta ska se ut? Då kanske du är en av de personer vi letar efter till ett roligt och smakrikt filmprojekt.
Vi söker någon som älskar att stå i köket och som inte har något emot att dela med sig av sin passion framför kameran. Vi jobbar med något som kallas för UGC (User generated content) och det innebär att du spelar in filmerna själv med en modernare iPhone/Android. Du får dock manus och instruktioner av oss innan. Arvodet är 1500 SEK som du fakturerar via frilansfinans eller liknande.
Du behöver inte vara utbildad kock – det viktiga är att matlagning av kött är en tydlig hobby eller passion i ditt liv, och att du har bra koll på allt från innertemperaturer till stekgrader. Det är ett stort plus om du tycker om att prata om mat med inlevelse och gärna har egna erfarenheter eller berättelser kopplade till just köttlagning.
Inspelningen sker i eget kök, så det är viktigt att du har tillgång till en plats där du trivs och brukar laga mat – exempelvis hemma hos dig själv. Själva projektet är kommersiellt, och uppdragsgivaren är ett välkänt svenskt varumärke inom livsmedel (exakt vilket avslöjas lite längre fram).
Vi söker någon som älskar att stå i köket och som inte har något emot att dela med sig av sin passion framför kameran. Vi jobbar med något som kallas för UGC (User generated content) och det innebär att du spelar in filmerna själv med en modernare iPhone/Android. Du får dock manus och instruktioner av oss innan. Arvodet är 1500 SEK som du fakturerar via frilansfinans eller liknande.
Du behöver inte vara utbildad kock – det viktiga är att matlagning av kött är en tydlig hobby eller passion i ditt liv, och att du har bra koll på allt från innertemperaturer till stekgrader. Det är ett stort plus om du tycker om att prata om mat med inlevelse och gärna har egna erfarenheter eller berättelser kopplade till just köttlagning.
Inspelningen sker i eget kök, så det är viktigt att du har tillgång till en plats där du trivs och brukar laga mat – exempelvis hemma hos dig själv. Själva projektet är kommersiellt, och uppdragsgivaren är ett välkänt svenskt varumärke inom livsmedel (exakt vilket avslöjas lite längre fram).
Plats: Stockholm
Ålder: 20 - 40 år
Publicerad: 2/5
Läs mer